Zamówienia złożone do 15:00 wysyłamy tego samego dnia 📦

SZUKAJ

Jak skutecznie sprzedawać rękodzieło?

warsztaty stacjonarne

Jak sprzedawać rękodzieło warsztaty stacjonarne, kurs stacjonarny, warszawa olsztyn
Ten kurs to kompleksowe podejście do tematu. Opowiem o tym jak działa marka Deco Eco – skąd bierzemy klientów w naszym sklepie. Jak działa sprzedaż internetowa – co działa lepiej, a co słabiej. 
Poznasz jak działają algorytmy w social media. Dowiesz się jak sprzedawać swoje prace używając marketplace’ów. Nauczysz się trafiać do klientów, którzy z bardzo dużym prawdopodobieństwem skorzystają z Twojej oferty.

Plan warsztatów

1. Wstęp – dlaczego pomimo tysięcy rękodzielniczek w Polsce tylko znikoma część sprzedaje i ma z tego sensowne pieniądze.
2. Czy da sie budować markę bez Facebooka i Instagrama?
3. Nie mam firmy – omówienie 2 sposobów legalnej sprzedaży bez zakładania działaności.
4. Co jest potrzebne / niezbędne żeby sprzedawać swoje prace.
5. Fanpage na FB vs sklep internetowy. Dlaczego warto pomyśleć o założeniu sklepu w Internecie.
6. Dostępne platformy sklepowe – plusy i minusy (WooCommerce, PrestaShop, Shoper i inne w modelu abonamentowym). Omówię tylko najlepsze opcje do sprzedaży rękodzieła.
7. Pozyskiwanie maili i tworzenie listy mailingowej.
8. Jak działają social media – wstęp aby zrozumieć skąd brać nowych klientów.
9. Wizytówka Google czyli element niedoceniony w reklamie swojej marki – założenie i optymalizacja.
10. Marketplace – Allegro oraz Etsy. Gdzie warto wystawiać swoje prace i z jakimi kosztami się to wiąże. Najwięcej uwagi będzie poświęcone platformie Allegro – omówienie zasad (prowizje, punkty, oceny, poprawne napisanie oferty) oraz jak uniknąć kosztownych błędów na początku sprzedaży. Szerzej omówię też ETSY, ponieważ jest to platforma dedykowana do sprzedaży rękodzieła.
11. Jak wykonać ładne zdjęcia telefonem oraz w jakich programach wykonać korektę.
12. Czym jest reklama w social media i czy to w ogóle się opłaca?
13. Co to jest algorytm i profilowanie użytkownika – zdziwisz się jak to wszystko działa.
14. Dlaczego przycisk na FB lub Instagramie „promuj post” to marnowanie Twoich pieniędzy.
15. Menedżer reklam – jak tworzyć skuteczne kampanie reklamowe – poziom podstawowy.
16. Cele w kampaniach reklamowych czyli co wybrać, żeby reklama działała.
17. Stworzenie kampanii reklamowej krok po kroku używając managera reklam.
Podsumowanie plus Q&A
Po warsztatach każda uczestniczka będzie wiedzieć jak wyceniać swoje prace, oraz co brać pod uwagę przy wycenie. Otrzymasz jasne wskazówki co zrobić, aby pozyskiwać zamówienia i skąd brać klientów.

 

Czas trwania kursu - 4 h

Jak się zapisać?

 – preferowana forma – messenger (ikonka pojawi się prawym dolnym rogu tej strony, staramy się odpowiadać od razu),
– telefonicznie/Whatsapp 880013157

Dla kogo jest to szkolenie?

Dla wszystkich rękodzielniczek – makramowych, szydełkujących, osób zajmujących się biżuterią, ceramiką, haftem,  itp. itd.
Po ukończeniu kursu bedziesz potrafić:
– odpowiednio skonfigurować swoje social media,
– dowiesz się co to jest płatny ruch i jak z niego umiejętnie korzystać, żeby nie marnować pieniędzy
– poprawnie wykonać reklamę swojego produktu bez używania przycisku „promuj post”,
– odpowiedzieć sobie na pytanie “czy sklep internetowy jest dla Ciebie”, a jeśli tak to której opcji skorzystać,
– wybrać marketplace dopasowany do sprzedaży Twojego rękodzieła,
– docierać do klientów z zagranicy.
Jeśli tylko wdrożysz wiedzę którą opanujesz na tym kursie, będziesz o duży krok przed Twoją konkurencją.

Bądź jedną z pierwszych! To dopiero druga edycja w tak niskiej cenie.

Cena 349 zl 249 zl

Warsztaty odbędą się w:

Warsztaty stacjonarne na razie nie są planowane, pracujemy nad kursem online.

a

  

Prowadzący: Przemysław Wyszkowski, współwłaściciel marki Deco Eco, entuzjasta IT, e-commerce, nowych technologii, WordPressa oraz marketingu w social mediach. W latach 2008 – 2016 prowadził Call Center, gdzie pełnił rolę szefa, informatyka i trenera. Zajmował się szkoleniami produktowymi i sprzedażowymi dla pracowników.
Od ponad dwóch lat zajmuje się marką Deco Eco. Przepalił sporo budżetu reklamowego zanim doszedł do sprawdzonych rozwiązań, wiele razy “popsuł” coś w sklepie 🙂  , ale uczy się na błędach i wiele rzeczy technicznych ogarnia sam. Na szkoleniu będzie bazował tylko na sprawdzonej wiedzy oraz doświadczeniach/rozwiązaniach które sam przetestował i uznał że działają.
 
 
Zapisz się na warsztaty, zacznij wdrażać wszystkie wskazówki, a Twoja sprzedaż gwałtownie ruszy z miejsca.
Back to Top
pl_PLPolski